Wadder.nl

Dit is het forum en de blog van Wadder.nl

Voorbeeldtitel (40)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

bouwtekening

Goede middag Waddergenoten ik ben op zoek naar gedetaileerde bouwtekeningen van de Wadder voor een Hobbyist die de Wadder graag op schaal n…

Begonnen door Otto de Bruin

1 28 Feb 2015
Antwoord van Willem Jan

Waddertreffen 2015 Lauwersoog en Schiermonnikoog

Beste Wadderaars, Donderdagavond 14 mei, vrijdag 15 mei en zaterdag 16 mei zal het Waddertreffen 2015 plaatsvinden in Lauwersoog en op Schi…

Begonnen door Geert ridderbos,Irene Meuldijk

0 15 Feb 2015

wadderdag 2015

Beste Geert Ridderbos graag wil ik langs deze weg even vragen hoe het gaat met de voorbereiding van de wadder bijeenkomst bij jullie in Zou…

Begonnen door Otto de Bruin

0 27 Jan 2015

nieuwjaarsiegroet

Langs deze weg willen wij Ot[Otto]en Sien[Cissy]de Bruin eigenaars van Blue Lamantijn uit Follega alle Wadderaars een gezond en goede jaarw…

Begonnen door Otto de Bruin

2 5 Jan 2015
Antwoord van wim eijken

Achteruit geen power .vervolg.

Hallo Wadderaars , Heb mij iets meer verdiept in het povere achteruitvaren van Roodkapje . Let wel het gaat hier niet om manoeuvreren o.i.d…

Begonnen door Jan Willem van Werven

0 5 Jan 2015

EeN kerstgroet uit Follega

Aan alle wadder genoten. Van ons geen grote woorden, Niets dat je in een winkel koopt Wij wensen datgene, Waar jullie stilletjes op hoopt!…

Begonnen door Otto de Bruin

0 21 Dec 2014

Achteruit varend te weinig power .

Hallo Waddercollegas, Een probleempje waar ik al lang tegen aan loop is de power bij achteruitvaren. ROODKAPJE heeft een stevige 4 cilinde…

Begonnen door Jan Willem van Werven

2 24 Nov 2014
Antwoord van Jan Willem van Werven

Te koop: Waddertuigage, mast e.d.

Beste Wadderaars, Wegens het overlijden van mijn vrouw, Jolien van den Heuvel, ben ik niet meer in staat de Wadderwebsite te onderhouden, d…

Begonnen door Willem Jan

0 18 Nov 2014

wat gegevens betreffende nieuwe zwaardkast ,zoals verstuurd aan Leo van Hijst.

zwaardkast%20%3ALaska.pdf

Begonnen door Jan Willem van Werven

0 31 Aug 2014

stroomkast victron

beste wadderaars, Mijn omvormer oplader van Victron Phoenix is doorgebrand. Is zon'n kast een origineel onderdeel van de Wadder of is het e…

Begonnen door Marc van Hemert

3 23 Mei 2014
Antwoord van Marc van Hemert

RSS

© 2024   Gemaakt door Jason Brooks.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden