Wadder.nl

Dit is het forum en de blog van Wadder.nl

Voorbeeldtitel (40)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

stroomkast victron

beste wadderaars, Mijn omvormer oplader van Victron Phoenix is doorgebrand. Is zon'n kast een origineel onderdeel van de Wadder of is het e…

Begonnen door Marc van Hemert

0 19 Mei 2014

Zwaardkast waterdicht !

Zo, vandaag ROODKAPJE te water gelaten met de nieuwe zwaardkast erin. Blijft toch altijd weer spannend ! Was vooral bezorgd om de afdicht…

Begonnen door Jan Willem van Werven

4 21 Apr 2014
Antwoord van Jan Willem van Werven

Steuerhaus zu verkaufen!

Liebe Wadderfreunde, wir haben das Steuerhaus der Lotta abgebaut und bieten dieses nun zum Verkauf gegen Gebot an! Viele Grüße aus Hamburg!

Begonnen door Ingo Werth und Susanne Diem

2 16 Mrt 2014
Antwoord van Ingo Werth und Susanne Diem

Bodem stralen en conserveren - ervaringen?

Hallo Waddervrienden , Het wordt denk ik tijd om het onderwaterschip eens extra aandacht te geven. Nu nog niet ,wellicht volgend seizoen…

Begonnen door Jan Willem van Werven

4 15 Mrt 2014
Antwoord van Jan Willem van Werven

Unterwasserschiff / onderwaterschip

Liebe Wadder-Freunde! Leider sprechen wir kein niederländisch... - Diesen Winter haben wir die "Lotta" aus dem Wasser genommen und festgest…

Begonnen door Ingo Werth und Susanne Diem

1 14 Mrt 2014
Antwoord van Jan Willem van Werven

Wadderdag 2014.

Help !    Heb natuurlijk weer niet goed opgelet .  Waar is de Wadderdag ook weer gepland in 2014 ?                        Alvast dank voo…

Begonnen door Jan Willem van Werven

3 28 Jan 2014
Antwoord van Willem Jan

Zwaardkast vernieuwen ?

Zo ,bijna 2014 . Vorig jaar de opbouw geschilderd en voor deze winter staat de zwaardkast op het programma . Eerst maar eens goed schoonma…

Begonnen door Jan Willem van Werven

4 5 Jan 2014
Antwoord van wim eijken

Lotta ist zurück

Liebe Wadderfreunde, wir sind die zweiten und die vierten Besitzer der Lotta, viele von Euch kennen sie, sie trägt die Baunummer 86 und di…

Begonnen door Ingo Werth und Susanne Diem

6 30 Nov 2013
Antwoord van Ingo Werth und Susanne Diem

Nieuw zeil

Zoals ik vorig jaar meedeelde heb ik een nieuw voorzeil aangeschaft, geen fok en kluiver, maar een grote fok waarvan het onderlijk tot aan…

Begonnen door wim eijken

3 19 Nov 2013
Antwoord van wim eijken

Kuiptent

Hallo Wadderaars, Afgelopen weekend weer op pad geweest met onze wadder Neeltje (voorheen De Klomp). Heerlijk gezeild en volop genoten. Ec…

Begonnen door Egbert Reidinga

0 20 Mei 2013

RSS

© 2024   Gemaakt door Jason Brooks.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden