Wadder.nl

Dit is het forum en de blog van Wadder.nl

Voorbeeldtitel (40)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Zwaardkast corrosie

Van Jan Willem van Werven kregen we het onderstaande relaas: Roodkapje deed ons even schrikken! In een ijverige bui de branstoftank en fil…

Begonnen door Willem Jan

11 13 Mei 2013
Antwoord van Jan Willem van Werven

Bout Zwaardkast toch gevonden.

Het is alweer een hele tijd geleden dat de zwaardkastdiscussie gevoerd werd. Mijn laatste info was dat er geen bout te vinden was, dus we…

Begonnen door Jan Willem van Werven

0 3 Mei 2013

Tafelpoot roef

Geachte mede-wadder-genieters, Betreft: Tafelpoot Wadder 17 Wellicht kan een van u mij helpen aan de leverancier van de tafelpoot in de ro…

Begonnen door Toussaint

1 26 Feb 2013
Antwoord van Willem Jan

Stuurautomaat

Voor onze wadder, de Pim 3, orienteren we ons op een stuurautomaat. Graag willen we ervaringen uitwisselen met een collega-wadder die een s…

Begonnen door Leo van Heijst

0 4 Sept 2012

Schroefaslager

Vorig jaar merkten we bij het motorvaren een vibratie op in de lagere toerantallen van de motor. Toen we de boot uit het water haalden zage…

Begonnen door Willem Jan

2 17 Jul 2012
Antwoord van Willem Jan

handboeken

Ik heb mijn Volvo Penta vervangen.MD 11C (D) 27 pk De handboeken: Doe het zelf onderhoud Werkplaats manual (kopie) Zijn nu overcompleet.  …

Begonnen door wim eijken

0 28 Mei 2012

mastvoet

Beste wadderaars, Afgelopen voorjaar wilde ik een marifoonantenne in de mast monteren. Simpele actie zul je zeggen, popnagels uit de mastvo…

Begonnen door Rinus

2 13 Mei 2012
Antwoord van Jan de jong

Afwatering kuip.

Beste Wadderaars, Ik ben sinds een week of 2 de nieuwe eigenaar van Wadder 4.We zijn druk bezig de Wadder vaar klaar te maken. Schoonmaken…

Begonnen door Stam

4 12 Mei 2012
Antwoord van Bernard Kramer

Roerkoning

Beste waderaars, Weer heb ik een vraag. Op de roerkoning zit een draaiknop. ik neem aan dat dit is om het vet in de roerkoning onder druk t…

Begonnen door Stam

3 24 Apr 2012
Antwoord van Willem Jan

Motor isolatie

Beste Wadderaars, Ik vind mijn motor wat lawaaiig en wil daar wat aan doen. Ik begrijp dat er twee mogelijkheden zijn: een soort bekisting…

Begonnen door Willem Jan

2 15 Apr 2012
Antwoord van wim eijken

RSS

© 2024   Gemaakt door Jason Brooks.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden